stallteambus

Direktlänk till inlägg 27 april 2015

Rubrik saknas

Av Sara Ehlèn - 27 april 2015 12:09

Det går bra för mig att skriva varje dag om hur det går med träning. Eller hur väldigt bra eller inte jag skriver knappt något alls just nu inte på bloggen om varken Blommas eller Liljas träning. Jag skriver nästan bara på mina skolarbeten just nu inga berättelser inget sådant är så slut i huvudet att jag vet inte om jag får in något mer i huvudet just nu. Och idag har jag dessutom bokat in en teori lektion och vad tänker jag med där? Hur ska jag få in massa trafikregler och skit i min lilla hjärna? Och dessutom ska jag på möte i kväll hur ska jag palla det? Ja du jag vet inte... Har så många bollar i luften just nu hur fan har jag lyckats hålla alla bollar i luften varför faller ingen? Är jag någon form av expert på det? Ja jag vet inte inte jag har låtit körkortet legat på is ett tag nu efter som jag inte haft mycket pengar och ja om en månad är det över om en månad har jag en utbildning. Kan inte får inte stupa nu i mållinjen. 


Blomma är bra i knäet igen men det är ingen stickskada av brodden som jag trodde först det är nog skav från hennes knäkappor. Så nu kommer jag vara super noga med att borsta rent knäkappor och andra benskydd för att undvika detta i framtiden. Nu har hon fått annan behandling också som ska hjälpa henne att bli fräsch igen så nu har hon fått lite återhämtnings period jag har princip bara skrittat henne på sista tiden. idag ska jag ut och jogga henne en vända. Vi vet inte om hon är helt bra ännu förres hon har gått ett provlopp. Så vi får se hur hon går då.


Lilja jag och Lisa ska på clinic i slutet av maj för Erik Brodin. Ska bli spännande och jävligt behövligt vill jag lova så ni är vi i full gång med att lastträna Lilja vilket går jätte bra. snart ska vi prova och åka med henne en vända och se vad hon säger om det. 

Jag red henne igår hon tycker inte om att gå i höger varv då tjurar hon ordentligt. Och när man travar hänger hon sig på bettet rejält vill inte alls jobba utan kör ner huvudet och bara springer. Igår så slappnade hon av en stund och klev under sig ordentligt och inte hängde på bettet detta är något vi verkligen behöver hjälp med.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Ehlèn - 1 september 2015 20:38


Ja jag jobbar på trivs fortfarande lika bra på jobbet. körkortet och teorin går bra nu och ja allt går bra just nu. Jag har rätt mycket att göra bara. två hästar körkort och sen jobba och hinna med vänner också sambon. haha ja ett vanligt vardagligt ...

Av Sara Ehlèn - 21 augusti 2015 23:58

Jag har börjat jobba det är min första riktiga vecka jag jobbar nu. Förra veckan var vi på planeringsdagar uppe i Tällberg det var verkligen givande och roligt. Jag har fått prova att ro kyrkbåt gud vad roligt det var bland det roligaste jag gjort nå...

Av Sara Ehlèn - 26 juli 2015 08:50

I fredags så var vi på midnattstravet och kollade på fina hästar och en toppen travkväll som vanligt. Vi kom hem sant och jag var med Melissa som vi hämtade i Säter och Louise. Lollo sov hos oss och sen åkte vi till travbanan med Blomma på morgonen. ...

Av Sara Ehlèn - 13 juli 2015 20:48

Det är det enda jag kan säga just nu att det går jävligt bra för mig just nu. känns som att allt börjar lösa sig för mig nu efter ett år som jag har haft det rätt jobbigt utan pengar och med studier som jag trodde jag aldrig skulle klara. Men nu har ...

Av Sara Ehlèn - 24 juni 2015 10:38

Jag har varit på Clinic med Lilja i hovgården för Erik ännu en gång gud vad rolig hon är det går bättre och bättre för varje gång jag rider henne. Första lektionen så jobbade vi mycket med att lösgöra henne jobbade mycket med att hålla koll på hennes...

Presentation


Sara heter jag 26 år här får ni följa mina motgångar och framgångar med mina kallbods ston i trav och ridning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards